Getting My خبرگزاری همفکری To Work

Wiki Article

تلاش مخلصانه و مستمرّشان با توجّه به ابعاد گسترده عملی و شدّت درجه اخلاص و نظم و پشتکار خستگی ناپذیر و روحیّه تشکیلاتی کار کردن و ابتکاراتی که در اداره مسجد بکار میگرفتند و جلسات پر باری که شخصا اداره می‌نمودند تأثیری شگرف در یاران و شاگردانشان بجا گذاشت و مسجدشان را در آن سالهای سرد و سیاه حکومت طاغوتی همانند پناهگاهی روشن و پر فروغ‌ و زنده و پویا اسوه مساجد دیگر ساخت.

یکی از فواید اصلی همفکری و مشورت با دیگران، افزایش دیدگاه و دانش فرد است. وقتی که با دیگران در مورد یک مسئله صحبت می‌کنیم، می‌توانیم از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌برداری کنیم.

بنابراین، توصیه می‌شود همواره با دیگران همفکری و مشورت کنید تا به بهترین جواب‌ها برای سوالات زندگی خود دست پیدا کنید.

محورهای محتوای پایداری به اين شرح است: گسترش فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس، پيگيری جدی مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه ارزشهای فرهنگی دفاع مقدس، انعکاس مشکلات ايثارگران، نگاهی تحليلی و انتقادی به کارکردهای نهادهای متولی ترويج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، آشنايی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس تهران، جلوگيری از انجام تحريفات و مستند و مكتوب شدن وقايع دفاع مقدس، ترويج فرهنگ احترام به يادگاران دفاع مقدس (جانبازان، آزادگان، خانواده شهداء و...)

اخبار مرتبط ارتقای روابط دو کشور همسایه به مدد دیپلماسی فرهنگی بغداد - ایرنا - حجت الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق همزمان… در اجلاس وزیران فرهنگ کشورهای بریکس

همفکری و مشورت با دیگران یکی از راهکارهای مهم برای پیدا کردن جواب سوالات زندگی است. زندگی ما پر از چالش‌ها و سوالاتی است که ممکن است به تنهایی به آن‌ها پاسخ ندهیم.

در هنگام مشورت کردن با دیگران، باید به نظرات آنها گوش کنیم و از تجربیاتشان بهره‌برداری کنیم. اما در نهایت، تصمیم‌گیری بر عهده خودمان است. باید به دلایل و ارزش‌های شخصی خود احترام بگذاریم و تصمیمی بگیریم که با ارزش‌هایمان سازگار باشد.

راهکار آخر، مشورت با خود است. گاهی اوقات، بهترین جواب‌ها درون خودمان است. با آرامش و تمرکز بر روی سوالات و چالش‌های خود، می‌توانیم به جواب‌هایی نزدیک‌تر برسیم.

بنابراین، همیشه در زمان مواجهه با سوالات و مسائل زندگی، به همفکری و مشورت با دیگران روی بیاوریم و از نظراتشان بهره‌برداری کنیم.

علّامه آیة الله حاج سیّد محمّد read more حسین حسینی طهرانی فرزند مرحوم آیة الله حاج سیّد محمّد صادق حسینی طهرانی در بیست و چهارم محرّم الحرام سال ۱۳۴۵ هجری قمری در تهران در خانواده‌ای اصیل و از اهل علم و تقوی دیده به جهان گشودند. ایشان از طرف مادرِ پدر از خاندان مجلسی که دارای ستارگان پر فروغی همچون آیات بزرگ الهی: علّامه ملّا محمّد تقی مجلسی و علّامه ملّا محمّد باقر مجلسی و آیة الله مجدِّد وحید بهبهانی و آیة الله علّامه سیّد مهدی بحرالعلوم و آیة الله بروجردی قَدّس اللهُ أسرارَهم می‌باشد و از طرف مادرِ مادر از خاندان ارزشمند حاج ملّا مهدی و حاج ملّا أحمد نراقی رضوان الله علیهما میباشند.

خبرهای مرتبط تسهیل در تدوین و تعریف استاندارد آزمایشگاه‌های نفت امام جمعه دزفول تأکید کرد؛ اهمیت تکامل اخلاق انسانی در بهره‌برداری از علم تزکیه بر تعلیم تقدم دارد؟/ میلاد رسول اکرم(ص) نماد وحدت مسلمین داوری: مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد

همیشه در زندگی با سوالاتی مواجه می‌شویم که به آنها پاسخی نداریم. این سوالات می‌توانند درباره روابط، شغل، تصمیم‌گیری‌های مهم و حتی معنای زندگی باشند.

بنظرتون سزارین دکتر خیییییلی خوب و ماهر میخواد یا شانسیه

فقدان آن عزیز برای آشنایان و ارادتمندانشان خسارتی دردناک و غمی هائل است.

Report this wiki page